Att förstå socialt arbete

Dålig bloggare, jag vet, men jag har faktiskt varit upptagen. Jul var fin, jobbad 15-21 med Anton, en riktigt trevlig kille som läser psykologi. Vi käkade, kollade Kalle och hade julmys med de boende.

Nyår verkade gå åt pipsvängen men nu har vi någonstans att vara iallafall, bara att sällskapet håller standarden (höhö) ;)

Ett felskickat sms ledde till att jag hamnade hos Johan igår, vi bestämde oss för att käka pizza, bjuda över Hannes och kolla hockey. Vad faan höll FBK på med?! Knattehockey på LÅG nivå! De enda som kan få någorlunda plus i kanten är Kåberg, McDonell och Henrik, övriga vetifasen vad de pysslade med. Det vet nog inte de heller.

Är klar med essän, har skrivit massa anteckningar på tentan, nu ska jag bara plugga som en tok till socialpolitiktentan med så är jag nöjd sen. Heja, heja.

Mitt internet cpar som fasen nu, så jag vågar inte skriva mer om det hänger sig. Dessutom vill mamma ha bort mig från bordet för att hon ska kunna duka.

Over and out, gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0