If I could, then I would

Suck, pust och stön! Äntligen klar med anteckningarna på böckerna, nu kan jag ta det lugnt tills jag åker hem imorgon.

Fadderutbildningen var riktigt rolig och CURA verkar skit-trevliga, det här kan bli en lyckad nollning!

Ikväll blir det Gläntan med Mondira för att se på rockband som gått ensemblekurser, mycket intressant indeed!

När jag läste i en bok på väg till skolan om hur mammor förr i tiden använde skam för att inte få sina döttrar intresserade av sex kom jag att tänka på vilken skillnad det faktiskt är mot idag, tack vare frigjordheten - var du tjej och tappade något förut skulle en gentleman (gärna han du var intresserad av) ta upp det åt dig, även fast du hade lång klänning på dig. Idag kan du putta ner pennan bara för att få böja dig ner framför killar. Helst ska du ha på dig kort klänning så de verkligen ser din prima bakdel och whatnot. Underligt, indeed.

Gjorde misstaget att söka på "love" förut på spotify. Yeah, heja... Orkade inte ens scrolla igenom allt. Det finns så otroligt många låtar om kärlek, men ja, ångest och kärlek är väl det som behövs för att skriva. Man skriver ju om sådant man vet.

Julledigheten börjar idag. Jul. Herregud. Det är 8 dagar kvar, det är galet! Kanske inte har så mycket julspirit p g a att jag jobbar på julafton. Ska dessutom ska åka ifrån snön imorgon. Korv på det.

Är gött sugen på kaffe, men har pulver kvar till exakt 1 kopp. Borde väl egentligen ta den imorgon innan jag hoppar på tåget eftersom jag inte vill lämna kissekatten ensam där, men jag är sååå sugen. Har försökt vara väldigt sparsam med vad jag har handlat den senaste veckan eftersom jag faktiskt är borta en månad sen. Kaffe, kaffe, kaffe, kaffe.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0