St Anger

Hoho!

Idag var jag arg. Eller, ja, inte bara arg. Riktigt jävla tvärskitförbannad faktiskt. Det har med skolan att göra. Ni som vet vet. Ni som inte vet får fråga. Jag tänker inte hänga ut någon i bloggen.

Var på PPUn som var lika intressant som vanligt, dock pallade jag inte föreläsningen efteråt due to: illamående, ilska (med fysiska symtom som skakningar och hyperventilerande samt dansande prickar framför ögonen), dåligt samvete för katten + huvudvärk. Det är anledningar som heter duga må ni tro.
Lyckades hinna med biblioteket, plugg och handling. Nu har jag intagit en finfin placering: Min bakdel -> soffan. Fiiiint. Enda kruxet är att jag dragit bordet intill soffan så jag får ställa mig upp och hoppa så fort jag ska hämta typ kaffe eller choklad (vilket är tillåtet före, under och efter mens, med andra ord: mest hela tiden).

Lyckades göra världens tabbe i lördags som jag hoppades passerade osedd. Mina persienner brukar för det mesta vara nere, men tidigare på dagen hade jag städat, vilket innebar att jag dragit upp dem. Detta tänkte givetvis inte jag på när jag spatserade ut ur duschen iförd - ingenting. Kom in i rummet, insåg att de var uppdragna, drog efter andan och KASTADE mig ned på golvet där jag sedan började det smidiga uppdraget att klä på mig medan jag satt ihophukad under fönstret. Inte en tanke på att krypa in i badrummet för att ta på mig där, nähä då.

Om en vecka ska jag åka ner till my hometown för att tillbringa cirkus en månad där. Ska bli fint som fan, jag saknar min mami och mina bröder. Kommer antagligen inte tycka det är lika fint när jag varit där en vecka (lite skillnad på ljudnivån i min lägenhet och deras.)

Min katt är jätte-mattegris. Har varit ett tag. Jag är ingen hejare på kattpsykologi. Förslag, någon? Jag fattar att hon vill ha sällskap men måste hon vara PÅ mig 24/7? Måste ju vara värst för henne eftersom jag oftast inte sitter still mer än 15 min i taget.

Känner mig lite ensam idag. Orkar inte riktigt göra något åt saken heller. Suck. Fuck that. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0