Walking the streets of my hometown

Och ja, det är en very dangerous town. Eller inte. Visst, folk knarkar, mördar och misshandlar precis som på alla andra ställen men ändå. Kändes jävligt konstigt att komma hit. Inga rödljus, lite folk, lite bilar, jao.. Det tar ett tag att vänja sig.

Fick mina i-efterskott-presenter igår. Utomlands-booze och ciggisar, jävligt trevligt!

Dagens hihi: mamma skulle rensa akvariet och blev biten av en fisk. En stor fisk. Det kittlade inte, det gjorde ont.

Hittade en stackars liten fisk som blivit berövad på fenor och öga. Frågade mamma om fiskar mådde dåligt av ensamhet och det trodde hon, varpå jag replikerade att man mår väl dåligt av att bli lemlästad också. Fisken bor nu i ett glas utan de andra fiskjävlarna. Hon är på väg att kola så jag utövar palliativ vård - kollar var femte minut om hon andas. Hannes tycker jag är konstig.

Jag har en tendens att dricka för mycket för fort, detta inkluderar även kaffe. Har varit hög på koffein sen typ ett, känner för att springa runt och skrika ungefär. Skriver i hyperfart och är rastlös som faen.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0