Snickarskillsen är på topp!

Kände mig duktig imorse när jag vaknade - här ska städas, handlas och pluggas för hela slanten! Och, sist men absolut inte minst, göra sängen mer pökvänlig! (älskar uttrycket, var tvungen att skriva det). Handlingen gick bra, städningen har kommit halvvägs och pluggandet får vänta lite, så - sängen, den älskade sängen.
Benen var inte så stadiga, ligger man i den så rör den oroväckande på sig, det känns som hela skiten ska falla isär när som helst. Min lösning - spik! Problemet var att det var bättre teoretiskt än praktiskt. Började spika bara för att upptäcka att benen lika gärna kunnat vara gjorda av sten. Sisådär 15 spikar och 358 svordomar senare hade jag fått i två spikar i varje ben, men inte fan är sängen stadigare för det. Jag är arg!

Höjden av onödighet måste vara att få 4 identiska sms av basgruppsmedlemmar som pratat ihop sig utan mig. Heja :P

Har inte lika ont nu dock, vilket är skönt. Låg i sängen igår och chillade när jag kände att det började göra lite ont i ryggen. "Byta ställning" tänkte jag, men tyvärr tänkte inte kroppen likadant. Ett knak senare hade jag en strålande smärta från bröstmuskeln till skulderbladet. Det gjorde ont att andas, det gjorde ont att röra sig, det gjorde ont att inte röra sig. Vaknade imorse bara för att märka att smärtan var kvar. Jävla tur att jag skippade fotbollen idag. Nu känns det dock lite bättre.

Note to self: Om man inte fått i sig koffein på några dagar ska man INTE, jag upprepar: INTE, dricka två koppar kaffe på en kvart.

Well, lite mer städning kanske. Eller inte. Det ser fint ut på pappret.

Längtar till måndag! Älskade puss kommer hit då. Woho! :)

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0