Uppe på koffeinberget

Dagens bästa: Klasskompisar/basgruppsmedlemmar/folk som läser min blogg. Du vet vem. Tack!

Dagens sämsta: Höga/fulla människor på msn. Inför alkolås!


Jag har städat min lägenhet en massa idag och möblerat om. Kommer iofs få möblera tillbaka när jag får lite mer möbler, men ändå, gratis motion är alltid bra. Har fått en hel massa av det idag eftersom jag inte kunnat sitta still förrän nu. Heja.

Sittning på torsdag. Känns bra. Rosa tjejdricka är alltid bra. Måste nästan införskaffa några små paraplyn och dricka med lill-fingret uppe. Höhö. Jag är manlig och dricker öl, men vadfan. Variation är bra.

Kissekatten lever och har varit världens mattegris i flera dagar nu. Mysigt, visst, men en smula påfrestande när hon lägger sig i mitt knä när jag bara ska byta låt på datorn och sen fortsätta städa.

Rensa garderober kanske? Jag måste ha något att göra och eftersom läkaren sa att mitt bostadsområde inte är mysigt när det är mörkt vågar jag inte gå ut :P

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mia

Rosa panter??

2009-11-07 @ 23:11:33
Postat av: Alex

Japp! :D

2009-11-13 @ 14:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0