No use for a name

Jag är uttråkad så ja..

5 saker de flesta inte vet om mig (eller vet men blir förvånade av att höra):
* Jag är lite av en skofetischist och äger typ 10 par
* Jag störde mig inte alls på att mina föräldrar skiljde sig
* Jag har alltid haft grymt bra betyg, men är rätt dålig på att plugga
* Om jag är ointresserad blir jag jätteirriterad när någon raggar på mig
* Jag sorterar mina sopor

5 saker jag älskar:
* Min familj
* Min katt
* Att vara förälskad
* Flera av mina vänner & min pojkvän
* Morgonciggen

5 saker jag ogillar:
* Oambitiösa människor
* Människor som inte respekterar att folk är upptagna
* Trångsynta människors åsikter (homofobi, rasism o.s.v.)
* Hår i munnen
* Kött

5 korkade saker jag gjort på fyllan:
* Genat över en motorväg
* Tältat i vardagsrummet
* Badat i en gummibåt på en balkong
* Moonat ned för Storgatan
* Erbjudit mig att kyssa en polis fötter

1 sak jag hatar:
*Wienerbröd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0