Oskuldsinlägget

Well. Oskuldsinlägget kommer här. Tröttnade på den förra. En hel massa konstiga besökare o.s.v.

Ligger i sängen i skolådan i Karlstad. Den har nog aldrig varit så bekväm. Säsongspremiär för vintertäcket kom inatt och jag har nya lilarutiga sängkläder. Ser riktigt mysigt ut faktiskt.
Har knappt sovit ett skit inatt due to den jävla hostan. Håller på o ge upp änna. Hostar jämt, röka är inte gott, allmänt snorig. Jävla skit.

Borde väl egentligen plugga men lördag och socialpolitik ska inte ens användas i samma mening. Jag håller mig till att lyssna på Winnerbäck och regnet mot rutan. Har dock tagit reda på fakta till seminariet. Heja mig.

Hade hoppats på besök idag men icke. Det blev Tyskland trots allt. I don't blame him, jag hade också valt Tyskland över mig men ja. Lite ensamt är det just nu. Speciellt som jag inte kan göra ett jävla skit utan att drabbas av en enorm hostattack. Och JA! jag får bitcha och whina hur mycket jag vill när jag är sjuk. Kan män kan jag.

Nu kom knäppkissen och i vanlig ordning duger inte jag utan det är rätt på datorn som gäller. Extremt uppmärksamhetssökande liten söting :)

Ja, tråka lite till framför OC kanske?

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0