Söndag

Idag har jag varit asduktig. Eller ja.. Dagen började med att jag slog sömnrekord - 14 timmar. Heja! Delvis för att jag försöker bli frisk och delvis för att jag drömde om Hannes och inte ville vakna.
Men förutom det har jag varit duktig! Har tagit tag i allt jag inte orkat innan - till och med garderoben är fin nu. Börjar överväga att köpa en matta så lägenheten inte ser så tom ut, och givetvis för att Sanna ska ha något att sova på nästa helg ;D

Hannes är i Tyskland och jag saknar honom nåt äckligt mycket! 4 månader imorgon, det har gått helt sjukt fort änna.

Börjar fundera på om katten har någon osynlig navelsträng till mig? Kanske borde kapa den isåfall. Hon är där jag är heeeela tiden. Vi går på toaletten ihop, hon sitter på min axel när jag diskar och lagar mat, hon jagar borsten när jag städar och ligger jag i sängen så ligger hon på mig. Jättemysigt, visst, men inte när man städar och hon är överallt. Jäkligt rädd för att trampa på henne, hon är ju så liten...

Borde kanske plugga lite. Bra idé. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0