We keep on rockin

Susanna: Nu när vi har inflyttningsmiddag får du INTE dricka ur burken.
Jag: Men! *muttrar* Jag får väl ta mitt ölglas då...

Ungefär på den nivån är det.

Tapeterna blev perfekta, mitt rum är grönt. Sjukt fint! Möblerna är på plats och vi har fått ordning på det mesta. Jag har ett par lådor med småskit i, mentalt märkta "senare problem-lådor" och Susanna kämpar med smink och krämer.

Idag är jag galet översocial men ingen har kommit tillbaka till Karlstad. Vabliiiireråå? Suck.

Eftersom jag vann Mecenats sommartävling fick jag ett paket från Outnet som jag hämtade idag. Inuti fanns ett "meal-kit" i 6 delar med bland annat en spork och en skärbräda/sil. Bra att ha om man ska ut och campa. Kanske gömmer det sig en liten skogsmulle långt in i mig?

Susanna har bakat kladdkaka (märks det vem som är den husliga?) och jag sitter och väntar på att hon ska säga varsågod.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0