If I had a hammer

Jag är en dålig bloggare i vanlig ordning men jag har fullt upp nu med nollning, fältstudie och diverse böcker att läsa. Ikväll är det sittning - avslutning på nollningen. Kul som fan. Finsittning. Jag är fin.

På måndag kommer älskade lilla bror och jag längtar faktiskt! Kan inte berget komma till Muhammed o.s.v. Kan inte åka hem på galet länge men saknar så jäkla många människor nu så jag tror jag blir knäpp.

Väntar på att min man ska komma hit. Höhö. Mannen, myten, legenden - JOHAN ÅKERMAN! Han är het och singel, damer. Take a shot för fan!

Karro är också het. Men inte singel. Tyvärr. Nisslass är the shit. Som jag för övrigt saknar med. Sitter hos Karro nu och hennes dator är mysko. Råkade trycka på byta låt utan att jag märkte det. Mitt i låten bytte denoch jag typ "VADFAN! oj, det var jag som bytte... pinsamt!". Karro skakade på huvudet.
Har för övrigt blivit övertalad att ha hennes skor ikväll. SÅ inte min stil. Herrejesus, hur ska detta gå?

Grattis till guld som tog sig igenom testerna. Så jäkla glad för din skull!

Well, in i dimman nu. Over and out!

Kommentarer
Postat av: nisslass

horunge is the shiiiaaaaaaT!

2010-02-12 @ 20:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0