Lycka är att få ihop livs-schemat

Juridik, OS och krångel - full hjärna, fullt hjärta, fullt schema. Då blir bloggen lidande.

Söndagkväll. Affären är stängd, jag är sugen på godis och USA sköt precis in 2-2-målet mot Kanada. Bra jobbat, killar! Jag och Uzi sitter framför datorn och gosar, eller ja, jag gosar, hon spinner lömskt och försöker sprätta upp mig samtidigt.

Igår var jag ute och slirade med Åkerman, Susanna och Johannes på Nöjes. Riktigt kul kväll! Sista ölhävandet på ett tag nu, tänkte anamma Åkermans idé om en nykter månad. För att detoxa kroppen, rehaba levern och skona medmänniskor. Slapp dock bakfyllan idag men var jäkligt trött ändå. Efter extremt mycket tjöt från Karros håll gick jag med på att åka upp till henne i ett par timmar. Hon lockade med en jäkligt kul grej som visade sig vara att göra en Nicke-Nacke-skylt och hålla upp på busstationen när Nisslass kom. Peppade till tusen skrek vi lite på honom också. Ingen skam i kroppen här inte!

Massa lektioner den här veckan, årsmöte med styrelsen och fika med A-K på fredag. Kan bli kul :) Jag har dock en fråga... Hur vet man om det är en dejt eller en vanlig kaffe? :P

Mycket Hellsystem och Defcon-plattan i största allmänhet den här veckan. Jag har fastnat i Technotramsträsket.

Eftersom jag skulle hylla utan att skriva namn så gör vi såhär: Applåder till er som läser bloggen. Ni är guld!

Ett beroende-framkallande Facebook-spel innan hockeyn börjar igen kanske? Vi kör på det. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0