My topboy

Om jag skulle fråga när allt gick fel

Skulle du säga att det aldrig var rätt,

Men vännen, jag har fattat

Att vi vill ha det på olika sätt.

 

Du tror att jag ska tröttna

Och släppa taget om dig,

Men du, jag lever på hoppet

Om att du ska vilja ha mig.

 

Jag skiter i din bakgrund,

Jag skiter i dina fel.

Jag lovar jag är ärlig

Jag spelar inget spel.

 

Jag vet jag gjorde bort mig

Du undrar varför då?

Jag antar jag aldrig trodde

Du skulle låta det bli vi två.

 

Alla jäkla diskussioner.

Alla sluddriga fyllesnack.

Alla underbara stunder.

Dagen när du stack.

 

Jag hoppas på att uppnå

Att du ändrar dig.

Du har sett min omogna sida

Men tro mig när jag säger - DU HAR ÄNDRAT MIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0