Jobba, jobba, dö.

Jag skulle egentligen få tummen ur och blogga om löpsedlar, men kreativiteten har fullkomligt runnit av mig. Allt jag gör är att hålla mig vaken (jobba) och försöka sova (för att kunna jobba). Detta lämnar, som ni förstår, inte så mycket tid över till bloggen.

Istället är en officiell ursäkt till Johannes på sin plats. Eftersom jag och denna underbara man inte setts sen i början på juni bestämde vi att han skulle komma hit kl 14 i måndags. Detta skulle ge mig fyra timmars sömn vilket verkade vara helt i sin ordning. Jag vaknar med Ernsts klor i ryggen, flyger upp ur sängen och tittar på klockan. Resultat: Klockan är inte 13.00 utan 15.42, jag har två missade samtal plus ett par sms. Ringer upp Johannes, ber om ursäkt tusen gånger och hade turen att han var kvar i Herrljunga. Jag skämdes en liiiten smula. Anyhoo; återigen - FÖRLÅT!

Inatt jobbar jag igen, och imorgon natt, så eventuellt kommer mitt inlägg om löpsedlar till helgen, om jag fortfarande tycker att det är relevant då.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag fick ju en chans att se Herrljunga, så det är lugnt=).

2010-07-29 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0