Vems lilla hjärta flyger?

Nu skulle jag egentligen ha jobbat 3 timmar och haft 6 till att se fram emot. Istället är jag förpassad till att sitta i mammas lägenhet och vänta på katterna som köar för att gosa. Fo helvede! Jag vill ju GÖRA något! Inte kan jag jobba imorgon heller. Symtomlista: Ont i hals, ont i öron, snuvig, hostig, ont i kropp, ont i huvud. En viss herr rödtott har samma symtom, undrar var förkylningen kommer ifrån...? Nej, skämt åsido, vi har antagligen smittat varann. Hoppas på pigg och kry till nästa vecka. Blir knäpp av att inte kunna jobba, inte kunna röra på mig, inte kunna, ja, you name it. Helskotta. Kan inte någon smart sate bara uppfinna ett vaccin mot förkylningar? Jag hade stått ut om det inte var för den jäkla förkylningsvärken i kroppen. Smärta på hög nivå. Vad gör sjuka människor? Spelar Sims? Kollar film? Sover? Jag är rastlös.

Kim Wilde är på och det är på håret att det är okej. Bra låtar i all ära men svårt att lyssna på när man hört dem live (då de var så GRYMT bra!).
Jag orkar inte skriva om P&L, ni får kolla på bilder och skit istället.

Jaha, nu börjar tummen värka. Jag ger upp. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0