Himlen blå, vill jag nå, när jag fångas utav vindeeeeen.

Gårdagen skulle bli lugn due to opponering idag. Icke. Johannes kom hit för att fira skatteåterbäringen med film. Med sig hade han en flaska champagne som vi blev lite fnittriga på och roade oss med att tömma mitt barskåp (läs kylskåp med bärs i). Opponeringen gick trots detta bra, vi blev inte totalsågade. Note to self dock; aldrig någonsin vara i plugget 8 timmar utan att bakfyllebajsa. Det är hemskt.
Dagens kommentar stod Micke för: Elin går och pratar med två i gruppen vi opponerat på för att försäkra sig om att de inte tagit illa upp. Efter att de försäkrat att allt är lugnt kommer Micke, pekar på dem och skriker "jäääääklar vad sågade ni blev, haha!"

Jag borde hoppa in i duschen för att ta mig till Åkerman. Sommarlovsfirande står på schemat för min del (komplettering till trots), Åkerman ska förmodligen supa bort sorgerna från dagens salstenta och Johannes ska bli opponerad på imorgon, även det anledning att knäcka en öl eller fem.
Eftersom jag är galet sugen på att spela fotboll ska jag försöka övertala dem att göra det med mig, vi får se hur detta går.

Da Buzz kan vara ett av de bästa svenska nostalgibanden. Jag har totalsnöat in på dem. För er som inte pallar hela skivan finns här en kortversion: Da Buzz – Da Buzz Club Mix. Riktigt bra!

Jag får väl ta och duscha då. Det är ju trots allt ett tag sedan julbadet. Peace out, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0