Love bi-polar

Hot n cold beskriver det. Boken av Helen Fielding jag läste igår beskriver det. Men inte fan kan man lära sig av andras misstag! Jag jobbar inte så, jag vill göra mina egna. Förmodligen kommer han fortsätta att vela, men har han sagt att han bestämt sig får jag lita på det. En gång. Suck. Vad hände med alla normala killar som vill hålla handen och gosa och vara puttinuttkära? Måste allt vara ett jäkla spel? På-av-på-av. Visst, jag kanske spelar ointresserad till och från, men det är när de inte hör av sig. Varför ska jag skicka 5 sms om dagen om de spelar svårtflörtade? Inte en chans! Då kör jag samma grej. Tycker dock vi borde kommit över det där nu, sluta spela och krama mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0