Ont i magen, kan inte gå till dagis på hela dagen.

Det är dagar som den här man vill operera bort äggstockar och livmoder och hela skiten. Ont i magen, ont i ryggen, ont i insidan av låren, illamående. Inte helt okej. För en halvtimme sedan låg jag i fosterställning i sängen och kämpade för att inte gråta som ett barn. Två Ibumetin senare mår jag lite bättre men har istället fått huvudvärk. Sådana här dagar ska man inte jobba. Behöver pengarna dock.

SK borde ringa om lägenheten idag, det har gått galet lång tid nu. Börjar nästan bli lite nervös. Inte okej.

Saknar min man som en tok. Ikväll, ikväll, ikväll. Tjoho :)
När man redan har någon är det många fler som raggar för att man är så självsäker på något sätt. Fungerar detta även om man inte ses ansikte mot ansikte tro? Igår fick jag sms av någon som "bara ville höra hur det var med mig" och "tänkte på mig". Jo men visst hörru. Efterhängset ex fortsätter smsa även om jag inte förstår varför. Jag är inte intresserad, inte det minsta. Jag är kär i någon annan och jag klarar mig finfint med honom. Främst för att han är bättre än de flesta. Definitivt bäst på kärleksfronten.

Jag hade helst varit hemma idag och haft ont och kollat på svampbob fyrkant, men nu börjar det bli dags att bege sig till tåget med paraflaxet i högsta hugg. Wish me luck.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0