Nothingtown

Johannes är en såndär. En bra. Tack som fan. För allt.

Kommande vecka ser rätt fullsmockad ut: Föreläsning, grupparbete & föreläsning idag. Föreläsning imorgon & eventuellt bära soffa om jag inte lyckas smita undan. Handledning onsdag. Brors födelsedag torsdag. Föreläsning och PPU fredag.
Lägenheten är dessutom i behov av städning. Igen. Hur fort kan en människa + katt stöka ner liksom? Argh.

Känner halsbrännan smyga sig på igen. Skitstörande. Jag som ALDRIG har halsbränna och nu slår den till med full kraft, det bränner som fasen och jag mår illa.

Satt och pusslade igår och var nära på att börja grina när jag inte fick ihop det, tills jag insåg att det inte var därför jag ville gråta egentligen. Alltså håller jag mig hemma på fredag. Det blir bäst så.

Om en vecka kommer pengarna och om ytterligare en vecka åker jag till Herrljunga. Tjoho! Missar den stora avslutningssittningen, men vad är väl en bal på slottet...

Grymt sugen på kaffe men vetifan om jag vågar dricka det p g a ovan nämnda halsbränna.

Katten har hittat upp på min axel som vanligt och ligger där och pussar mig på kinden. Note to self: Klippa frökens klor.

Nu har jag inget mer oviktigt att skriva om så vi säger så tills vidare.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0