Om du vill ha mig - nu kan du få mig så lätt

Klockan är mitt i natten, det är släckt i de flesta fönstren och jag sitter här med sömnlöshet och min Ballads-lista som enda sällskap. Och katten givetvis, men hon sover nästan med. Inte undra på att man känner sig ensam. Vill ni förstå min vemodighet finns listan här: Ballads.

Anledningen till att blogginläggen minskat drastiskt är att de bara skulle vara töntigt rosa och glittrande. Jag vill inte att det ska vara så, och jag vet inte vad jag skulle skriva. Att ditt namn på displayen får mig att le? Att det är dig jag tänker på innan jag somnar? Att jag blir yr när någon på bussen har din parfym?
Precis. Just därför skriver jag inte.

Jag vill sova.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0