Tankar på tåg

Det finns bättre sätt att spendera 3 timmar på än på tåg. Eftersom det här är min absoluta turdag på hela året blev det inget x2000 p g a vagnsbrist, så här sitter jag ihopklämd på två säten på ett intercity-tåg.
Dagen började som alla andra dagar, fram tills att jag upptäckte att smsbiljettsystemet låg nere. Heja. Skola, ilska, stressa runt som en tok, packa färdigt, packa om, packa färdigt, packa om. Som tur var fick jag skjuts till stationen av mannen med GPSen. Stort tack för det och kärlek i mängder. GPSen hade blivit pimpad, jag gillar't!

Nu har vi rullat ifrån den eminenta staden Degerfors och befinner oss ute i skogen någonstans. Inte riktigt säker på var vi är men det upptäcker jag väl förr eller senare. Rödtott drar fåniga skämt på msn och jag är röksugen. Jag saknar min mami och pyttebröderna (och papi, och jos, och rödtott o.s.v. o.s.v.). Känns lite trist att missa avslutningssittningen och chansen att träffa guldkillen, men vad gör man inte för lite pengar? Kommer trots allt tillbaka till Ktown om en vecka. Ska vara duktig och skriva på B-uppsatsen tänkte jag men jag har absolut ingen motivation. Vill bara kräkas på skiten.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0