The summer is magic

Igår tänkte jag ta ett par öl med Norrbottens bästa undersköterska och eventuellt starta en revolution men istället åkte jag till Hammarö för att hjälpa en polare med barnpassning. Inomhusfotboll, kortfilm nedgosade i lillkillens säng och senare några öl framför UFC och MMA i allmänhet.
Givetvis gick tankebanorna shootfighting - dig - derbyt. Jag är orolig, okej? Det spelar ingen roll att jag tagit väck dig ur mitt liv, jag kommer oroa mig som fan ändå. Jag tänker inte be dig ta det lugnt, för du kommer inte lyssna. Skitsamma.

Idag är det andra söndagen på rad och jag & flickvän mår fint. Veckan som kommer bjuder på hela tre föreläsningar, ett studiebesök, en läxhjälp och två matcher i form av Gais-Helsingborg och Djurgården-Gais. Kanske lika bra att matcherna ligger då de ligger. När Gais mötte Röva i onsdags hade jag ju intagit soffan på Bunkern. Heja. Sprang fram och tillbaka till baren och bad bartendern kolla vad det stod på livescore. Ett under att hon stod ut med mig. I owe you.

Inatt drömde jag sockersöta drömmar med oväntad roll-lista. Hejsan hoppsan. Märkligt. Spännande. Obekvämt?

So so, vad göra nu? Vara ambitiös student och kolla litteraturlistan inför nästa delkurs som börjar på tisdag? Naaaah.

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0