Time after time

Idag är världen vacker. G är den finaste bokstav som finns, speciellt när den sitter på min juridiktenta! Liiiite röksugen är jag allt men är karma snäll får jag väl gulla tillbaks.
Lägenheten skiner nu som voro den solen. Såhär fint städat var det inte ens när jag flyttade in. Ojoj! Lyckas masa mig fram till biblioteket borde jag med. Och köpa jäst. Jag tänkte vara lite huslig och baka bröd minsann!

"Do not spoil what you have by wanting what you have not; remember that what you have now was once among the things you only hoped for"

Jag önskar jag läst citatet tidigare men jag tänker hädanefter leva mitt liv efter det. Gräset ÄR inte grönare på andra sidan, det slutar bara med att man står där och ser tillbaka på det man hade. Och gråter.

Jag håller tummarna för att lägenheten blir vår. Det vore oh så fint!

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0