You're ahead of the pack - I drag behind

Självklart lyckas jag alltid försova mig när jag absolut inte får. Obligatoriskt idag, jag snoozar en gång för mycket och det var det. Nationella provet i Matte C på gymnasiet - samma sak. Fan.

Jag är för övrigt en mycket eftertraktad människa. Just nu har jag följande; en fru, en fästmö, en pojkvän, en man. Och ändå är det ingen som diskar! WTF liksom? Vad ska jag då ha er till?

Fick syn på en redigt fin lägenhet - 41 m2 på Herrhagen för 3400/månad. Det var inte kattpiss. Givetvis var det över 300 intresseanmälningar och man var tvungen att ha 14000 poäng. Jag har 1800. Gaaaaanska kört va? Finns en etta på Våxnäs med som är större än min men.. Våxnäs? Vad ska jag göra där? Jag får helt enkelt börja kila stadigt och bli sambo tror jag. Inte så att jag inte gillar skolådan och Orrholmen men det är lite litet. Främst för katten. Jag vill ge henne ett hem där hon kan sladda omkring på golvet. Bara att samla poäng och hålla ögonen öppna antar jag.

Jag har lite funderingar på att sluta röka med, men det har inte kommit längre än just funderingar. Det är inte mitt fel att det är gott att röka.

Placebo är bra skit.

Gais on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0