Just another monday.

"Maybe I don't love you,
I just love what you've done.
Maybe I don't hate you,
I just hate what you've become
in the eyes of everyone."


Jag älskar att du respekterar mig. Jag tycker om dig trots, inte på grund av. Det är skillnad.
Därför vill jag inte heller leka psykolog och lyssna på vad som händer på den fronten i ditt liv,
det är inte mitt problem att lösa, och det är inte mitt problem att lyssna på. Tack för att du fattar det.


Inatt drömde jag en sötdröm och vaknade kär. Typ. Eller så var det så att jag satt och tittade på bilder igår och fick pirr i magen, och tack vare det drömde jag sötdröm. Kan mycket väl vara så. Hursomhelst längtar jag ändå tills slutet av veckan. Jag saknar dig!


Om man skulle ta och dra sig mot Bergvik en sväng? Skulle behöva en rullväska som är lite behändigare än "trynken" jag har nu. Det suger p-s att Jula inte finns i närheten. I brist på det får det bli Coop. Wish me luck.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0