Teeeeenta

Så var det dags för tenta igen. Begrepp gäller det denna gång. Frågade precis rumskompisen varför man är nervös inför tentor, man har ju ändå gjort allt man kunnat? Det finns ingenting jag kan göra åt saken nu, det lär gå som det går ändå. I och för sig är adrenalin nästintill nödvändigt för att kunna prestera.
Jag har varit mindre duktig och rökt två halvor nu på förmiddagen för att bli av med nikotinabstinensen. Yrsel, huvudvärk och koncentrationssvårigheter är inte något jag vill behöva kämpa med medan jag skriver tenta. Efter det här är det lugnt ett tag, då kan jag fokusera på nikotinsuget utan att behöva oroa mig för något annat.

Imorgon bär det av mot Herrljunga för begravning och umgänge med M. Jag har faktiskt saknat honom. Äntligen kan jag kräva massage och ta ut humörsvängningarna på någon annan än Susanna.

Efter en nervös match igår som slutade 2-1 till Mjällby står det klart att vi hänger kvar i allsvenskan ett år till. Hade Åtvid tagit tre poäng hade det varit nervöst nu, men tack och lov skiljer det fyra poäng med en match kvar så nu kan söndagens match gå hur som helst - vi slipper superettan iallafall. Dumt att man ens ska behöva oroa sig för sådant.

Well, nu drar jag. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0