Don't look back in anger... Yeah right!

Åh, jag blir så trött. Det är så svårt att veta om folk är sadistiska, saknar empati eller bara inte tänker längre än näsan räcker. Att använda ett känt community som ventilationsplats för sina åsikter om människor är för mig fullständigt oförståerligt. Jag är precis här, jag är beredd att ta käftsmällen vilken dag som helst. Face to face. Inte genom att du skriver massa skit som jag måste få höra av andra eftersom jag ändå inte läser det.
JAG har fuckat upp, jag är beredd att ta konsekvenserna och jag har inga förhoppningar. Därför blir JAG inte sårad. Dock är en byhåla alltid en byhåla, alltså kommer det inte ta lång tid innan alla vet om detta. JAG blir fortfarande inte sårad. Kolla snett, kasta sten, I couldn't care less. De du verkligen skadar är folk i min omgivning; min mamma, mina småtroll, folk som inte förtjänar det alls. Jag blir fortfarande inte sårad - jag blir störtförbannad, och varför du skulle vilja göra så emot mina föräldrar och mina småsyskon får du förklara. Jag kan inte, eftersom jag inte förstår hur du tänker. Överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0