Have you heard the news?

Oj vad det kliar i fingrarna efter att skicka något onödigt sms där jag skriver att jag faktiskt saknar dig!

Jag tror jag har bestämt mig nu, och jag behövde inte ens göra någon för- och emotlista. Det finns bara två stora grejer på emotlistan och skulle de inträffa får jag väl flytta då. Svårare än så är det inte. Förhoppningsvis går allt bra och vi lever lyckliga i alla våra dagar ;)

Jag har svårt att se mig själv som Göteborgsbo dock... Jag som fick nackspärr av alla "höghus" i Karlstad när jag först kom hit. Well, det ordnar väl sig till slut, även om jag hellre ser att du tar den andra lägenheten (eller?) eftersom jag avskyr dina trappor och de kommer ta kål på mig! Hur tänkte du där, vännen?

På grund av bollar, artighet, ovisshet och annat tjafs tror jag att jag väntar några dagar med att tacka ja iallafall. Någon vecka rentav. Du kan allt få gå och undra lite. Änna.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0