Monday morning

Många catchy låtar på gång nu. De två mest spelade på min Spotify är Highway man av Hoffmaestro och Monday Morning av Melanie Fiona. Konstigt? Yep! Men bra är de.

Idag fyller min rumskompis år så jag tänkte uppbåda energi att fixa en tårta. Hemmagjord eller fryst är inte riktigt bestämt än. Svårt att dricka kaffe dock när katterna ser ens knä som en jättefin del i sin racingbana. Det är vad våra katter gör när de inte sover - de jagar varann. Fram och tillbaka, upp och ner, över hela lägenheten (inklusive personer som råkar befinna sig i lägenheten). Anyhoo, idag åker jag bannemig hem till Herrljunga. Till min mami, min papi, småtrollen, de stora småbröderna, Josefine, you name it. Blir väl borta en vecka eller nåt.

Peace out, vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0