Stuck in nothingtown

Jag är ganska redo att få panik nu. "Det löser sig"-mantrat känns inte fullt lika möjligt som det faktum att jag kommer få bo på gatan om det inte händer något snart.
Jo men klart jag kan flytta till Herrljunga.. My ass. Trollängen har inga lediga lägenheter. Paxon har inga lediga lägenheter. Mammas hyresvärd har inga lediga lägenheter. Herrljunga bostäder har inga lediga lägenheter, och kom dessutom med det underbara kravet på två dispositionshyror. "Nu när din situation ser ut som den gör". Vadfan?! Min SITUATION?! Jaa, jag är student.. Vadådå? Jag har klarat hyran och mina räkningar i mer än ett år nu fastän min "situation ser ut som den gör"... Seriöst? Inga betalningsanmärkningar, inga klagomål hos tidigare hyresvärdar. Min situation... Pyttsan!
Faktum kvarstår; jag behöver en lägenhet. I need it bad. Annars sparkar jag Annelie i rumpan och flyttar in i pappas uthus. Men jag vill ju ha en egen jäkla lägenhet... Penis, luder, och övriga svordomar. Ge mig en lägenhet! Eller 175000 så jag kan köpa en bostadsrätt som jag egentligen inte vill ha. Morr.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0